  • Data: 2004-09-10 13:19:54
    Temat: Re: Faktura TPSA
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 wrz o godzinie 12:52, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
    napisał(a):

    > Tylko takie, ze pewnego dnia dostaniesz rachunek za np 10 mcy użytkowania
    > SDI. Albo więc odkladaj co miesiąc kasę albo wykonaj telefon na Blue Line.
    > Nie licz na to, ze TPSA sobie zapomni a Ty będziesz mógl korzystać za darmo

    Nie zapomni, nie bój nic ;)
    Zgodnie z Umową i regulaminem świadczenia usług, jeżeli nie otrzyma faktury
    bądż są jakieś uchybienia w niej to usługobiorca ma obowiązek poinformować
    o tym operatora - w tym przypadku TP S.A.
    Jaki wniosek? Zgłosić taki fakt do BL - i zażądać numeru zgłoszenia pod
    jakim zostało to przyjęte. dodatkowo zapisać sobie datę, godzinę
    przeprowadzenia owej rozmowy z konsultantem i ..... czekać na
    ustosunkowanie się TP S.A. do zgłoszenia.
    Po prawie pięciomiesięcznych bojach z BL - nareszcie moje reklamacje
    zostały porozpatrywane - ale miałem 'podparcie' przy każdej rozmowie w
    postaci numeru zgłoszenia, dat i nazwisk.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany