-
1. Data: 2004-09-10 10:35:34
Temat: Faktura TPSA
Od: "DK" <d...@w...pl>
Witam
Mam dylemat... posiadam stale lacze SDI. Do tej pory wszystko bylo OK...
rachunki placilem regularnie i nie bylo problemow. Tuz przed wakacjami TPSA
przyslala mi fakture do zaplacenia za okres, za ktory juz raz dostalem
fakture i za nia zaplacilem. Zlozylem w zwiazku z tym reklamacje...
reklamacje uznano. Cos jednak im sie chyba pomieszalo w systemie, gdyz od
tamtej pory na zadnej fakturze nie mam wyszczegolnionego SDI i nie jest
doliczane do abonamentu. W zwiazku z tym mam pytanie: Czy mam przypomniec
TPSA o SDI? Czy jesli firmy o tym nie powiadomie i nadal bede kozystal z tej
uslugi, to groza mi jakies konsekwencje?
Pozdrawiam
D.K.
-
2. Data: 2004-09-10 10:52:17
Temat: Re: Faktura TPSA
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>
Użytkownik "DK" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:chs0ht$cq8$1@atlantis.news.tpi.pl...
>Czy jesli firmy o tym nie powiadomie i nadal bede kozystal z tej
> uslugi, to groza mi jakies konsekwencje?
Tylko takie, ze pewnego dnia dostaniesz rachunek za np 10 mcy użytkowania
SDI. Albo więc odkladaj co miesiąc kasę albo wykonaj telefon na Blue Line.
Nie licz na to, ze TPSA sobie zapomni a Ty będziesz mógl korzystać za darmo
HaNkA
-
3. Data: 2004-09-10 11:17:54
Temat: Re: Faktura TPSA
Od: "Aga" <p...@w...poczta.onet.pl>
witam!
miałam podobny problem...przenosiłam Neostradę z jednego miasta do drugiego,
będąc już w mieście nr 2 - miałam net natomiast nie przysyłali mi rachunków
za neostradę, zgłaszałam to na błękitną linię kilka razy...aż w końcu mi
odcieli, więc musiałam chodzić do TPSA i wszystko odkręcać...
pozdrawiam
-
4. Data: 2004-09-10 13:19:54
Temat: Re: Faktura TPSA
Od: "Artur Ch." <f...@f...de>
Dnia 10 wrz o godzinie 12:52, na pl.soc.prawo, HaNkA ReDhUnTeR
napisał(a):
>>Czy jesli firmy o tym nie powiadomie i nadal bede kozystal z tej
>> uslugi, to groza mi jakies konsekwencje?
>
> Tylko takie, ze pewnego dnia dostaniesz rachunek za np 10 mcy użytkowania
> SDI. Albo więc odkladaj co miesiąc kasę albo wykonaj telefon na Blue Line.
> Nie licz na to, ze TPSA sobie zapomni a Ty będziesz mógl korzystać za darmo
Nie zapomni, nie bój nic ;)
Zgodnie z Umową i regulaminem świadczenia usług, jeżeli nie otrzyma faktury
bądż są jakieś uchybienia w niej to usługobiorca ma obowiązek poinformować
o tym operatora - w tym przypadku TP S.A.
Jaki wniosek? Zgłosić taki fakt do BL - i zażądać numeru zgłoszenia pod
jakim zostało to przyjęte. dodatkowo zapisać sobie datę, godzinę
przeprowadzenia owej rozmowy z konsultantem i ..... czekać na
ustosunkowanie się TP S.A. do zgłoszenia.
Po prawie pięciomiesięcznych bojach z BL - nareszcie moje reklamacje
zostały porozpatrywane - ale miałem 'podparcie' przy każdej rozmowie w
postaci numeru zgłoszenia, dat i nazwisk.
--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany
http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf
-
5. Data: 2004-09-11 18:28:58
Temat: Re: Faktura TPSA
Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>
Aga <p...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> witam!
> miałam podobny problem...przenosiłam Neostradę z jednego miasta do drugiego,
> będąc już w mieście nr 2 - miałam net natomiast nie przysyłali mi rachunków
> za neostradę, zgłaszałam to na błękitną linię kilka razy...aż w końcu mi
> odcieli, więc musiałam chodzić do TPSA i wszystko odkręcać...
> pozdrawiam
>
My nie mamy ani rachunkow ani umowy na swiadczenie uslugi InternetDSL. Po
upominaniu przez BL, POK, TelePunkt, w koncu przyslali umowe, ktora
zawierala dane nieprawdziwe (okres zawarcia umowy, data zawarcia, dane
stron, niezgodnosc nr umowy i zalacznika), zostala odeslana.
Chodzilem, zalatwialem. Widocznie jest to za duzy problem, bo zawsze pada
slowo "Nie moge panu pomoc". Tak w kolko przez 3 miesiace. Cyrk, doslownie i
w przenosci.
Pozdrawiam
--
: Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :