  • Data: 2006-10-24 16:43:43
    Temat: Re: Faksymile w banku
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: news:ehl10u$gs5$4@opal.futuro.pl
    użytkownik *jureq* napisał(a):

    > Faksymile podpisu nie jest podpisem. I jeśli bank wymaga podpisu yo
    > znaczy, że potrzebny jest *podpis*

    Ok, ale bycie niepiśmiennym nie jest karalne i nie dyskwalifukuje mnie z
    grona użytkowników banku? Ergo, składam nowy wzór z trzema krzyżykami.
    Jest duża szansa, że krzyżyki będą bardziej powtarzalne niż obecny
    podpis, który cały czas ewoluuje. Czy bank ode mnie jako niepiśmiennego
    może zarządać innego podpisu? BTW, do czego używa się faksymile i co
    reguluje jego używanie?

    --
    Big Jack
    //////