  • Data: 2006-10-24 17:22:47
    Temat: Re: Faksymile w banku
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-10-24 18:43, Big Jack wrote:
    > W wiadomości: news:ehl10u$gs5$4@opal.futuro.pl

    > Ok, ale bycie niepiśmiennym nie jest karalne i nie dyskwalifukuje mnie z
    > grona użytkowników banku? Ergo, składam nowy wzór z trzema krzyżykami.
    > Jest duża szansa, że krzyżyki będą bardziej powtarzalne niż obecny
    > podpis, który cały czas ewoluuje.

    Nie da się.
    Za kc:
    Osoba nie mogąca pisać, lecz mogąca czytać może złożyć oświadczenie woli
    w formie pisemnej bądź w ten sposób, że uczyni na dokumencie tuszowy
    odcisk palca, a obok tego odcisku inna osoba wypisze jej imię i nazwisko
    umieszczając swój podpis, bądź też w ten sposób, że zamiast składającego
    oświadczenie podpisze się inna osoba, a jej podpis będzie poświadczony
    przez notariusza lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starostę lub
    marszałka województwa z zaznaczeniem, że został złożony na życzenie nie
    mogącego pisać, lecz mogącego czytać. Jeżeli osoba nie mogąca czytać ma
    złożyć oświadczenie woli na piśmie, oświadczenie powinno być złożone w
    formie aktu notarialnego.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,