  • Data: 2004-08-20 22:07:27
    Temat: Re: [FLAME] Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech Adam zglosi sie do wydzilalu ktory przeprowadzal kontrole,
    > zaopatrzywszy sie we wlasciwe punkty z ustawy.
    > Jako lekture polecam:
    >
    > rozdzial 7
    > http://www.prawo.ngo.pl/files/prawo.ngo.pl/public/ak
    ty%20prawne/Ustawa_o_prawie_autorskim.pdf

    > zmiany w ustawie: http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2465_u.htm
    >
    > zalecania odnosnie postepowania:
    > http://archiwalny.piit.org.pl/bulletin/99-03/zalaczn
    ik_postepowania.html

    > pamietaj o tym ze policja ma obowiazek zabezpieczyc dowody, jezeli
    > miales tylko nielegalnego windowsa i jakies programy na dysku, wystarczy
    > ze wymontuja dysk. Jezeli natomiast miales kilka kopii plyt z tym samym
    > oprogramowaniem zachodzi podejzenie, ze rozpowszechniales nielegalnie
    > wiec Twoj komputer (tzw. jednostka centralna z nagrywarka) byl
    > narzedziem popelnienia przestepstwa.

    Nie mialem ani jednej plyty podwojnej - tylko po jednej do mojego uzytku.
    Czyli mam sie udac na ta komende Policji i poprosic o zwrat komputera i
    oni jesli nie bedas mieli zadnych dowodow ze tym handlowalem to beda
    musieli mi oddac komputer. Ile oni maja czasu od momentu zabrania
    sprzetu na jakies dzialanie czyli postawienie jakis zarzutow czy cos w
    tym stylu. Minely juz 2 tygodnie i zero odzewu i ich strony i ja nie
    wiem co robic dalej.