  • Data: 2004-08-22 11:00:06
    Temat: Re: Czy Policja moze zabrac komputer
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 21. sierpnia 2004 15:18 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > Niby tak. Ale mogą mu wystąpić "trudności techniczne" z uzyskaniem
    > sumy kontrolnej przy reinstalacji :>

    Wystarczy nawrzeszczeć :) Kolega zainstalował, zarejestował, a potem klient
    zmienił zdanie i całkiem inny sprzęt zechciał. Więc automatyczna
    rejestracja nie poszła. Kolega zadzwonił na infolinię, nawrzeszczał i mu
    zarejestrowali.

    > Jak ktoś wygra rozprawę o nakaz wydania "seriala" zgodnie z tym "co
    > jest tam napisane" - następni będą mieli łatwiej ;)

    Generalnie jak tak słucham jak ludzie się męczą z produktami Microsoftu, to
    mi ich żal :) Ja właśnie dlatego w 2003 roku zrezygnowałem z usług tej
    firmy, że miałem dość męczenia się z ich pomysłami i pomysłami programistów
    tworzących oprogramowanie na tamtą platformę :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)