  • Data: 2009-01-16 13:12:50
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 13:16
    (autor news.atman.pl
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkpn14$lf8$1@node1.news.atman.pl>):

    > Pewnie że żartuje.
    > Mój syn przygotowuje się do bierzmowania,
    > są tak olbrzymie obostrzenia że to jest istna mordęga.
    > Dzienniczek, podpisy, roraty, spowiedzi parafowane podpisami,
    > egzaminy, przymusowe wizyty w kościele OBOJGA rodziców, rozbite
    > weekendy

    Widzisz bulwa nać różnicę pomiędzy religią w szkole, a przygotowaniem do
    bierzmowania? Przygotowuje się do bierzmowania, czyli do określonego
    sakramentu. Przygotowuje się z założeniem, że jest wierzący, że chce zostać
    bierzmowany.

    > Ja się pytam co to jest ? W dzieciakach rodzi się zniechęcenie wręcz
    > bunt.

    Ojejku, jejku... Kazali coś zrobić. U nas bunt przeżywają na biologii, bo im
    biologica nie popuszcza i muszą się uczyć.

    > Po bierzmowaniu dzieci przestają chodzić na religię, nie zakładają
    > zeszytów.

    No to po co w ogóle się bierzmują, skoro nie odpowiada im sakrament
    religijny? Obowiązku bierzmowania nie ma.

    Ostatnio byłem na nauce przedchrzcielnej dla rodziców/chrzestnych. Za mną
    siedziała parka lumpów rzucająca w kościele kurwami i wyzywająca księdza od
    pijaków (bo się poplątał nieco w nazwiskach i zagubił w notatkach).
    Zastanawiam się, po co oni chcą chrzcić dziecko?

    > Z niewolnika nie ma pracownika. Ja jako rodzic daję dziecku zielone
    > światło
    > na zerwanie wszelkich kontaktów z KK oraz przyzwolenie na rezygnację z
    > religii.

    Przykre to, zwłaszcza, że JA dostanę przez to po dupie, ale cóż poradzić...

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.