  • Data: 2009-01-16 15:54:46
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Peter May pisze:

    > Jesteś pewny, że rodzice, a tym bardziej dzieci, rozumieją po co to w
    > ogóle robią? Jakoś nie przekonałem się do tej pory.

    To kwestia terroru, jaki ludziom zapewnił KRK.
    O ile wiem naszym zachowaniem w tych sprawach kieruje strach.
    Strach o to, że gdy się pokaże, że jest się innym,
    to będzie się źle postrzeganym w gronie znajomych.
    Każdy się boi i postępuje tak samo bojaźliwie, jak pozostali.

    Oczywiście są i tacy, którzy się boją, że po śmierci trafią
    do Piekła, gdzie zajmie się nimi Szatan z kolegami na kopytkach,
    więc Ci wyrabiają sobie poczucie winy za każdym razem,
    gdy po raz kolejny odkrywają, że cała ta wiara jest bez sensu...

    Są też tacy, którzy na wierze zarabiają, więc trudno wymagać,
    by pokazywali, że tak naprawdę w te bajki nie wierzą.
    Udawanie nic nie kosztuje, a poklęczeć czasem też nie zaszkodzi.

    --
    Pozdrawia Marek