  • Data: 2009-01-16 14:33:35
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będę się kopał z koniem? Widać było, że dresiarze.
    > Za słabo widać mam misjonarskie zacięcie. A może lata pracy w szkole
    > nauczyły mnie, że już pewnych rzeczy nie przeskoczę.

    Nie pouczam konkretnie ciebie, bo sam nie wiem, jak bym sie zachowal.
    Ale teretycznie i co do zasady:
    - mozna zwrocic uwage, zazadac zeby opuscili kosciol
    - jak by nie zareaglowali pozytywnie (zapewne) i zakladajac, ze to nie
    byl 'wypasiony' Kosciol Mariacki z wlasna mundurowa straza, ja bym
    odpuscil
    - a po co to w ogole? nie tylko po to, aby sobie poszli, bo to
    niepewne. Ale jest efekt pewny w postaci "oczyszczenia" atmosfery,
    tzn. aby inni, w tym dzieci widzieli, ze NIE MA milczacej akceptacji
    na cos takiego. Ze jest potepienie. To juz bardzo duzo.