  • Data: 2011-03-16 18:03:59
    Temat: Re: Emerytura po zmarłym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/16/2011 11:47 AM, dK wrote:

    > A na to, że odmówił pokrycia z konta zafakturowanych kosztów pogrzebu?
    no to dorzuć to jeszcze, chociaż nie wypowiadam się do końca bo nie
    jestem pewien jak to jest przy koncie wspólnym.

    > Własnie dzisiaj dyrektor stwierdził, ze nie może bo... konto ma dwóch
    > włascicieli.
    jak wyżej.
    do sprawdzenia jak to jest przy koncie wspólnym

    > Nie przyjął do wiadomości, że po śmierci jednego z współwłascicieli
    > konto jest już własnością jednej osoby.

    z automatu nie jest.
    chyba, że już przekształciłeś to konto w konto indywidualne. w co wątpię.
    wiec niestety nadal nie jest kontem indywidualnym. ty tylko chcialbys
    aby tak było.

    > Widać akt zgonu dla banku jest... niewystarczajacy

    bo nie jest wystarczający.