eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
  • Data: 2019-10-23 11:40:08
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup
    >To proste: Dużo podróżuję i spotykam się z ludźmi często przy stole.
    >Jestem w głupiej sytuacji, gdy ktoś zapyta: A co tam u was w Polsce?
    >No i kurwa nie mam powodów do dumy. Ba! Nawet nie mogę wyjść z
    >twarzą!

    A oni maja ? Amerykanin juz dawno nie byl na Ksiezycu :-)

    >Co mam powiedzieć? Prezydent Polski podpisuje z drugim prezydentem
    >dokumenty stojąc przy jego biurku?

    Oj tam - drobiazg, czasem takie warunki.

    >Czy to, że w ogóle liżemy dupę Ameryce, nie zważając na UE ani na
    >sąsiadów?

    Co by nie mowic, to UE nas nie obroni :-(

    >Że sprzedaliśmy cały dobytek krajowy włącznie ze środkami produkcji w
    >obce ręce za grosze, a teraz pracujemy w tych samych fabrykach ale
    >dla obcych?

    A "oni" tak nie maja ?

    >Wyjechałbym z produkcją palet, ale nie przebiję nawet Białorusina,
    >który powie, że produkują największą ciężarówkę na świecie a przy tym
    >są eksporterem żywności.

    A my to nie jestemy ?

    >Bez dostępu do morza i takich bogactw naturalnych jak w Polsce! O
    >tym, że ich armia może rozpędzić naszą w trzy dni nie ma nawet co
    >wspominać.

    Na papierze, bo podejrzewam, ze tez maja w stanie rozkladu.

    >No weź coś kurwa podpowiedz, co można odpowiedzieć przy stole na
    >temat Polski?

    Pozytywnego ?
    Kubicy w tym roku nie szlo, Lewandowski strzela gole, skoczkowie
    skacza dobrze,
    siatkarze w czolowce, zdobylismy Nobla !

    J.