eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
  • Data: 2019-10-23 19:56:41
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5daf3da3$0$17362$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 22.10.2019 o 19:20, J.F. pisze:

    >Myślę, że ogólnie łatwiej było dostać się na studia w 38 nie 45.

    No to niech bedzie 46 czy 48.

    >Tyle że nie twojemu ojcu:P

    Otoz to - wiec moj ojciec jest zadowolony i ma do tego podstawe :-)

    P.S.
    https://www.onet.pl/film/lori-loughlin-i-jej-maz-z-n
    owymi-oskarzeniami-o-lapowkarstwo/yzqj3nb,ddf42670

    UPK brzmi jakos ... stanowo, ale Yale to nie jest prywatna uczelnia ?

    >Bo ja wiem. Niemcy to ogólnie jeśli chodzi o duże miasta i przemysł
    >(czyli to co tworzy potęge ekonomiczną) to były przycięte przy samej
    >ziemi a czesto i poniżej - zaraz po wojnie, to mieli chyba gorzej niż
    >my. A jednak obecnie są liderem UE.

    Owszem, przygnietli ich ... ale przemyslu chyba nie zdemontowali.
    Tzn Rosjanie zdemontowali troche, cos mi sie obilo, ze Francuzi tez,
    ale reszta chyba nie.
    Wiec latwo bylo reaktywowac.

    No i przemyslem sie nie najesz, wiec jak zabraklo polskiego zboza, to
    bylo glodno, ale to tylko do czasu.

    No ale to w socjalizmie, ktory mowil "nie" - kapitalistyczna wladza
    nie sprzedalaby zboza Amerykanom ?
    (ktorych obowiazkiem bylo karmic Niemcow w swojej strefie okupacyjnej
    ... przynajmniej troche)

    J.