eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
  • Data: 2019-10-23 23:35:00
    Temat: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Oct 2019 20:17:22 +0200, Shrek napisał(a):

    > No to w porówniu do 22 to pewnie masz rację.

    Mozemy porownac do 38 czy 39 ...ale czy to bylo jakos istotnie lepiej
    niz w 22 ?

    I wojna obeszla sie z nami lagodnie...

    > Oj chyba zedemontowali - jeszcze przed kapitulacją:P

    Nie dali rade wszystkiego zbombardowac, nawet nie wiekszosci.

    Np najwieksza produkcja czolgow byla w 1944.

    Albo takie cos
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Garbus#Prod
    ukcja_powojenna_i_rozkwit

    > Zwłaszcza jak się łyknęło z planu Marshalla. Inna sprawa, ze właśnie
    > sobie zdałem sprawę, że jak znikamy komunizm, to i plan Marshalla.

    Znikamy, czy przyjmujemy ?

    J.