eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEmeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy › Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5dac6d85$1$519$65785112@news.neostrada.pl> <qohuus$kn4$1@gioia.aioe.org>
    <5dacce54$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <tA6rF.533501$Hc4.369922@fx03.ams1>
    <5dadfc90$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <w5srF.379677$Zk1.73484@fx18.ams1> <qom28f$qh7$1@gioia.aioe.org>
    <R4wrF.413845$%Z2.400414@fx06.ams1> <qomdle$ci4$1@gioia.aioe.org>
    <2WzrF.462637$M92.379155@fx04.ams1> <qomkpa$1d30$2@gioia.aioe.org>
    <WnBrF.395306$qO6.71358@fx09.ams1> <qomsci$i1u$1@gioia.aioe.org>
    <wwDrF.429377$ON7.352366@fx08.ams1>
    <5daf07b0$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <A9ErF.91192$uq7.72637@fx01.ams1>
    Subject: Re: Emeryt został skazany za zjedzenie w sklepie cukierka za 40 groszy
    Date: Tue, 22 Oct 2019 16:37:43 +0200

    dyskusyjnych:A9ErF.91192$u...@f...ams1...
    On 2019-10-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wódka bardziej z Rosją, przynajmniej z mojego doświadczenia. Żubrówka
    >jest marką rozpoznawalną, też Belvedere i trochę Żytnia, ale nadal
    >wszystkie raczej niszowo. Można kupić ale nie wiem czy to nie dla
    >Polaków :)

    >A zobacz to, jakie fajne:
    >https://cf.shopee.sg/file/fcd314667ad0bbe9115538280
    f719d7f

    >Flaga i PKN. To raczej nie jest polski produkt, ale cholera wie, może
    >tylko
    >konfekcjonują w Singapurze, czy Malezji.

    Koszerne ! :-)

    >Nikt nie zwraca uwagi. Ze 2-3x kupiłem coś z Ikei z made in Poland.

    Ikea akurat dobrze ukrywa - kupujesz produkt marki Ikea.

    Nawiasem mowiac to dluga historia
    https://exumag.com/ingvar-kamprad/

    "Polski wątek w historii firmy rozpoczął się w latach 60., gdy Ingvar
    Kamprad, w związku z bojkotem IKEA przez szwedzkich wytwórców, szukał
    nowych producentów. Trafił wtedy do radomszczańskiej fabryki mebli
    giętych Fameg, która od tej pory przez wiele lat produkowała krzesła
    dla szwedzkiej sieci.
    Obecnie, meble dla IKEA dostarcza około 60 polskich producentów.
    Sam Kamprad zwykł żartować, że przez swoje wizyty w Polsce nieomal
    popadł w alkoholizm."

    J.