eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczne etykietyRe: Elektroniczne etykiety
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder3.eternal-september.org!news.
    eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Elektroniczne etykiety
    Date: Tue, 28 Nov 2023 09:22:15 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 61
    Message-ID: <uk47vp$6v09$1@dont-email.me>
    References: <UBa8N.726$aqP3.368@fx14.ams1>
    <4...@g...com>
    <rAQ8N.751$aqP3.654@fx14.ams1> <uk1ikr$3mdcq$1@dont-email.me>
    <1...@4...net> <uk23fb$3p143$1@dont-email.me>
    <v...@4...net>
    <uk29om$3q2pq$1@dont-email.me>
    <12kdsw3v9s5ti.wz7irs28giq$.dlg@40tude.net>
    <uk2i3u$3rhbr$1@dont-email.me>
    <89ijy5kv372v$.1ntqzk0ft3uy7$.dlg@40tude.net>
    <uk2r4f$3t2ra$1@dont-email.me>
    <yyahkyrwpvi8$.1wn8hkdi1a5rs.dlg@40tude.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 28 Nov 2023 08:22:17 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="c813b8f4aea785206f72b0182e0ae36b";
    logging-data="228361";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/BMPbZiq6pGF+//trtkfD0"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:C1AuvfYexXDtdYAbMzNmmf2WEy0=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <yyahkyrwpvi8$.1wn8hkdi1a5rs.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:844321
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.11.2023 o 21:20, J.F pisze:
    > On Mon, 27 Nov 2023 20:36:45 +0100, Kviat wrote:

    >>>> Gubisz wątek.
    >>>> Pytanie było, czy można zmieniać wiele razy cenę, a nie jak technicznie
    >>>> poradzą sobie z tym sklepy.
    >>>> Twierdzisz, że nie można, że to wprowadzenie konsumenta w błąd i jest to
    >>>> działanie na szkodę klienta, ale nie potrafisz uzasadnić dlaczego.
    >>>
    >>> Mozna zmieniac,
    >>
    >> Czyli można, ale nie można?
    >
    > Mozna zmieniac i mozna otrzymac karę.

    Można też spaść ze schodów.
    Ale na pewno nie z powodu zmiany ceny.

    >>> i urzad nie bedzie miał problemow z uzasadnieniem, a pewnie i sąd
    >>> konsumencki po zaskarzeniu decyzji o karze.
    >>
    >> Będzie miał problem. Bo zmiana ceny nie jest zabroniona.
    >
    > Zaden problem IMHO. Bo uzasadnieniem nie bedzie zmiana ceny, tylko
    > "oszukanie" konsumenta.

    Dobrze się czujesz?
    Od kiedy zmiana cen w sklepach jest oszukiwaniem klienta?
    W twoim pobliskim sklepie ani razu nie zmienili cen od 1989 roku, czy
    jeszcze wcześniej?

    >> Spróbuj przez sekundę pomyśleć logicznie.
    >> Skoro można cenę zmieniać, to urząd nie może przyp* kary za zmienianie ceny.
    >
    > Ale za wprowadzenie w błąd konsumenta może.

    Może też za nieprzestrzeganie higieny. I co z tego?

    >>> Kara nie będzie za zmiane ceny, tylko brak informacji o właściwej
    >>> cenie.
    >>
    >> Z tobą nie da się normalnie dyskutować. No nie da się i już.
    >>
    >> Cytuję:
    >> "ale jak urzad przyp* karę, to się przestanie zmieniac czesto
    >> skonczy."
    >
    > No i czego tu nie rozumiesz?

    To ty znowu nie rozumiesz.
    Idiotycznie zakładasz, że każda zmiana ceny wiąże się zawsze i
    niepodzielnie z brakiem informacji o właściwej cenie.
    I teraz w kółko bredzisz, że jak sklep zmieni ceny, to urząd go ukarze.

    > Dostaniesz karę w wysokosci 1% obrotu, za drugim razem 2%, za trzecim
    > 5%, a potem po 10%, to zrozumiesz co znaczy "można, ale nie można".

    Ty już dostałeś karę. W postaci niedomagającego intelektu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1