eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
  • Data: 2024-02-07 17:59:53
    Temat: Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka ciekawostka. Od dłuższego czasu nie otrzymywałem faktur za
    > gaz. Nawet nie pamiętam od kiedy, ale pewnie z kilka lat.
    > Otrzymywałem SMS, że nei zapłaciłem faktury i nie zapłaciłem
    > takiej faktury, więc robiłem przelew na wskazaną w SMS kwotę i
    > gazu mi nie odcinali. Ale, że dziś kolejny SMS przyszedł, jak
    > akurat byłem koło ich biura, to wszedłem ustalić przyczyny.
    >
    > Dowiedziałem się, że podobno w aplikacji ustawiłem elektroniczną
    > fakturę. No więc wyjaśniam im, że nie mam tej ich aplikacji. Pan
    > sprawdził, że faktycznie nie mam i uczynnie pomógł mi ją
> [...]

    Kiedys wyłączyli mi prąd bo gdzies przeleciał rachunek.
    Dzwonie.
    - Dlaczego mnie panstwo nie powiadomili.
    - Wysłalismy pismo.
    - Poleconym?
    - Nie, zwykłym.
    - No to nie dotarło.
    - A telefon?
    - Dzwonilismy.
    - Dodzwoniliscie sie?
    - Nie, bo probowalismy tylko raz.
    - To moze chociaz maila wysłaliscie.
    - Tak mam odnotowane w systemie ze była proba wysłania.
    - A jaki macie adres mailowy?
    - Nie mamy zadnego. Dlatego proba wysłania okazała sie nieskuteczna.

    I prezesi z nadania partyjnego w takich firmach zarabiaja miesiecznie
    tyle co ja rocznie.
    Nosz kurwa...

    --
    Pozdrawia... Budzik