eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoElektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email › Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
  • Data: 2024-02-08 00:48:20
    Temat: Re: Elektroniczna faktura za gaz wysyłana na nieznane PGiN adres email
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-07, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:

    > Już tu było na grupie, że xerokopia, skan, pdf, email nie jest
    > dokumentem, ale już podpisane ePuapem czy kwalifikowanym już jest.
    > Tak samo ktoś kiedyś pisał, że oryginał jest tylko jeden, a cała reszta
    > to kopie lub odpisy.
    > Aby było więcej oryginałów to musi być napisane na każdym z nich:
    > "... dokument sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach"

    MZ błędne postrzeganie sprawy. Dokumentem (dowodem w sprawie) jest to co
    sąd uzna za taki dowód, a ma tu dużą dowolność. Niekoniecznie oznacza
    to, że nienotarialny czy niepodpisany epaupem jest g. warty. Trudniej
    coś tu będzie dowodzić, ale jest to możliwe. W końcu ustne umowy też
    istnieją i są jak najbardziej prawnie wiążące.

    No chyba, że z jakiejś umowy lub przepisów wynika konieczność konkretnej
    formy oświadczenia woli czy innych atrakcji.

    --
    Marcin