  • Data: 2004-11-29 19:03:16
    Temat: Re: Egzekucja komornicza
    Od: "Piter" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mogę się mylić, ale coś mi się kołacze po głowie, że komornik uprzejmie
    > poprosi wierzyciela o uiszczenie kosztów egzekucji - w opisanym przez
    > ciebie przypadku

    wydaje mi się, ze nie, ponieważ wszelkie koszty postepowania obciążają
    dłuznika, czasy zaliczek na czynności komornicze juz się skończyły ...

    > hmmm, ten etap sie skończył w momencie złożenia wniosku u komornika.
    Trzeba
    > było się dłużnikowi zastanawiac po wyroku.

    Zgadzam się, że na tym etapie to jest już trochę póxno, ale zawsze chyba
    można w jakiś sposób ograniczyć wartość egzekowanego roszczenia, tylko czy
    wówczas komornik ustali sobie nowe koszty postępowania w zalezności od
    egzekwowanego roszczenia?