  • Data: 2018-09-02 08:59:33
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2018 o 08:21, Akarm pisze:

    > Popatrz sobie na centrum Warszawy, jak wyglądały te "zebry":
    > https://warszawa.fotopolska.eu/18015,foto.html

    Tu masz "normalne". Pamiętam, ze wtedy były i takie i takie. W sumie nie
    wiem od czego to zależało. Ze zdjęć wygląda jakby zebry były bez pasów,
    ale jako gówniak się zastanawiałem nad tym i nie znalazłem rozwiązania,
    a chyba bym na to wpadł.

    https://warszawa.fotopolska.eu/18067,foto.html
    https://warszawa.fotopolska.eu/18034,foto.html

    Shrek