    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzamin zdany, prawo jazdy nie wydane
    Date: Fri, 01 Nov 2013 00:33:47 +0100

    Powitanko,

    > naruszała podstawową zasadę zaufania obywatela do państwa i w takim
    > wypadku coś podejrzewam, że Państwo w końcu będzie musiało spore
    > odszkodowania wypłacić.

    Wtedy pozwany skarb panstwa z cala pewnoscia by sie obronil
    argumentujac, ze zaden obywatel RP juz od dawna nie ma zaufania do
    panstwa, zatem nie mozna tego zaufania naruszac. Sadowi, wobec tak
    oczywistego faktu, nie pozostawaloby nic innego, jak sprawe oddalic.
    Dodatkowo wielu obywateli mogloby poczuc sie gleboko obrazonymi
    posadzeniami o zaufanie do panstwa i wytoczyc powodowi proces.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa