  • Data: 2013-10-31 21:22:57
    Temat: Re: Egzamin zdany, prawo jazdy nie wydane
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:l4udgi$8v8$1@dont-email.me...

> [...]
    > biurokracji, urząd gminy, prawa jazdy mi nie wydał, bo pomimo że w
    > świetle starej ustawy spełniałem wszystkie wymagania to urząd nie zdążył
    > wydać dokumentu przed wejściem w życie nowego prawa i dlatego odmówił
    > wydania dokumentu który potwierdzał tylko, nabyte już przeze mnie podczas
    > zdanego egzaminu, uprawnienia. To wysoce krzywdząca decyzja władz bo po
    > pierwsze genialny ustawodawca stworzył lukę prawną i nie przewidział
    > sytuacji osób które będą "pomiędzy" tymi dwiema ustawami, a po drugie
    > nasze państwo złamało zasadę "prawo nie działa wstecz, wyrażoną w art 3
    \
    Kodeks cywilny nie ma zastosowania do wydawania uprawnień na prowadzneie
    pojazdu :-)

> [...]
    > Teraz czekam na rozprawę w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym która
    > odbędzie się 28 listopada. Zorganizowałem akcję zebrania ludzi i chcemy
    > przeprowadzić protest przed siedzibą ministerstwa transportu. Stąd moja
    > prośba o pomoc, czy mogli byście udostępnić informacje na temat tej
    > sprawy na swojej stronie oraz polecić moją stronę która zbiera ludzi
    > pokrzywdzonych nową ustawą? Nie jestem jedyną osobą która wpadła w tą
    > lukę, kiedy uda mi się zebrać więcej pokrzywdzonych, razem łatwiej będzie
    > walczyć o swoje prawa. Pokażmy że nie godzimy się na bezprawie.

    azdy-nie-wydane/624473657591511

    Ja bym zlecał ostrożność przy popieraniu tej inicjatywy, bo informacja jest
    skrajnie nieprawdopodobna. Po pierwsze człowiek pisze o odmowie wydania
    prawa jazdy przez Gminę, a od kilkunastu już chyba lat wydaje je Starosta.
    Po drugie przywołuje kodeks cywilny do postępwoania administarcyjnego. Po
    trzecie