  • Data: 2014-07-06 21:39:34
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2014 17:34, the_foe pisze:

    > ustawy musza przestrzegac Konstytucji RP. A tu Art 68.1 Kazdy ma prawo
    > do ochrony zdrowia (koniec, kropka). Oraz Art 38 Rzeczpospolita Polska

    Nieprawda, że koniec.

    > zapewnia każdemu człowiekowi prawną ochronę życia (konec, kropka).

    Prawną.

    > Nawet jesli ustawa zasadnicza odsyła w szczegółach do zwykłych ustaw to
    > wciaz one musza być zgodne z litera i duchem KRP. Inaczej zapisywanie

    A ja bym prosił, żebyś trzymał się faktów, bo ja w duchy nie wierzę.

    [ciach demagogia]

    Konstytucja wyraźnie deleguje określenie szczegółowych zasad tej
    powszechnej opieki zdrowotnej do ustawy.

    Usiłujesz temu zaprzeczyć i wg twojej logiki każdy polski obywatel
    powinien mieć dostęp to każdej usługi medycznej zawsze, wszędzie i bez
    ograniczeń. Co jest oczywistym absurdem.