  • Data: 2014-07-04 12:44:13
    Temat: Re: EWUŚ-ściemniuś
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2014 12:27, chatramm pisze:
    [ciach]

> [...]

    Bezpośrednio wytknięty twój błąd - pomijasz milczeniem. Typowe.

    [ciach]

    > Tytus był przynajmniej zabawny, a Ty jesteś drętwy, będziesz się
    > zasłaniał teraz komiksem, bo z Twoją definicją zasiłku coś Ci nie wyszło?

    Robisz uniki, czepiasz się słówek (pewnie tego, że "abonament RTV" jest
    podatkiem, bo się nazywa "abonament" - też nie rozumiesz) i masz
    urojenia. Typowa gimbaza.

    Świadczenia zdrowotne dostajesz na podstawie ustawy wymagającej płacenia
    składek do NFZ. Nie płacisz - nie masz uprawnień do nieodpłatnych
    świadczeń. W drodze wyjątku - tj. pomocy dla biednego żuczka, który
    wskutek utraty pracy nie opłaca składek - dostajesz ubezpieczenie
    gratis. Zapomogi nie muszą mieć formy gotówki trafiającej prosto do
    kieszeniu potrzebującego. Może słowo ci się nie podoba bo ci się źle
    kojarzy, ale "róża pod każdą inną nazwą pachnie tak samo".