  • Data: 2003-01-31 06:18:06
    Temat: Re: ERA gsm. skradziony tel i rozwiazanie umowy... czy kara?
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miro" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b1c053$216$1@news.tpi.pl...
    > mam wiec zaswiadczenie od policji, ktore wyslalem listem poleconym do ery,
    > gdyz jak mi mowili jelsi tel zostal skradziony nie musze placic kary za
    > odstapienie od umowy.

    A znajdziesz to w zapisie umowy? Niestety nie sadze, zeby Ci sie udalo.
    Wiesz
    ile kradziezy telefonow byloby gdyby mozna go kupic za 1zl, po 2 dnia go
    "skradna" i rozwiazujesz umowe?

    Niestety wydaje mi sie, ze zerwales umowe bezprawnie, wiec musisz zaplacic
    kare za rozwiazanie umowy.

    Pozdrawiam,
    Janusz