  • Data: 2012-08-31 10:35:59
    Temat: Re: EPU a zmiana adresu zameldowania
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Zaden listonosz ci sie nie wychyli bo on nie wie czy adresat jest
    > nieznany czy go nie ma. Zostwi awizo zawsze.
    > Zreszta w par 6 jest wyraznie napisane ze ma zostawic awizo.

    Nie wiem, czego paragraf, ale PRAKTYKA jet taka, jak opisano wyżej.

    Jeśli listonosz ZASTANIE kogoś w mieszkaniu i ten ktoś powie "Kowalski
    nie mieszka/nie żyje" to list zostaje zwrócony z odpowiednią
    adnotacją.

    Jeśli listonosz NIE ZASTANIE nikogo i zostawi awizo, to żadna ludzka
    siła nie zmusi poczty do innej adnotacji niż "awizowano, nie podjęto w
    terminie". (A potem przychodzi policjant szukać tej osoby u mnie.)

    MJ