  • Data: 2012-08-30 21:56:19
    Temat: Re: EPU a zmiana adresu zameldowania
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 21:38, Liwiusz pisze:

    > Może już są klauzule, ale Ty jeszcze o tym nie wiesz:)

    No dla mnie oczywiste:
    1. Mam wprowadzony PESEL w EPU.
    2. Janek Pierdoła pozywa mnie w EPU o pieniądze za las.
    3. Dostaję maila powiadamiającego o pozwie, a w EPU jest opcja
    "przyłącz do sprawy"
    3A. Przyłączam się do sprawy (bo dostałem maila) i wnoszę
    sprzeciw ...
    3B. Nie przyłączam się do sprawy, bo nie mam podstaw do
    wnoszenia sprzeciwu.
    4A. Sprawa trafia do marmurkowego sądu
    4B. Powód uzyskuje nakaz zapłaty.

    Kluczem dla mnie jest "dostaję maila" ... Nie widzę tu nigdzie
    "klucza" pod postacią wpisania kodu z LISTU PAPIEROWEGO. Widzę
    pozew w *EPU* to coś z nim robię, albo nie ... Skoro EPU wie, że
    ja to ja, to po co jeszcze jakieś kody ??? Na FB/NK/GL jak
    wiadomość do mnie dociera, to dociera ... nie muszę wpisywać
    kodu potwierdzającego, że wiadomość zrozumiałem ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90