  • Data: 2012-08-30 21:04:21
    Temat: Re: EPU a zmiana adresu zameldowania
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 20:55, Liwiusz pisze:

    > Co to znaczy "jeśli nie przystąpiłem do sprawy"? Kiedyś mnie Era
    > pozwała, to w e-sądzie widziałem sprawę przed otrzymaniem nakazu
    > pocztą.

    Nie mam "ogłady" w zakresie bycia pozwanym w EPU. Z zasady
    priv/służb to ja pozywam, więc nie przerabiałem tego.

    "Przyłącz się do sprawy" wywnioskowałem z tego:

    https://www.e-sad.gov.pl/Subpage.aspx?page_id=23 - punkt 20.
    W sensie moja wypowiedź opierała się o dedukcję z w/w punktu 20.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90