    From: "dK" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwny obowiazek przedsiebiorcow...
    Date: Wed, 23 Mar 2011 08:52:22 +0100

    news:slrnioi73n.np4.proteus@pl-test.org...
    > On 2011-03-22, dK <c...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A choćby informacje ze stron gmin, np:
    > http://www.kzg.pl/index.php/gospodarka_odpadami,post
    _z_poszczegol_rodz_odpad,odpad_niebez_sys_zbior

    > A swoją drogą, dasz głowę, że wszystkie, absolutnie wszystkie,
    > nawet te najtańsze tonery są nieszkodliwe i bezpieczne?

    Obecnie produkuje się (czarny) toner z węgla zatopionego w mikrokuleczkach z
    żywicy.
    Ani węgiel ani ta żywica nie jest obecna w załączniku do ustawy.
    Jego szkodliwość zasadniczo polega na możliwość jego wdychania pyłu.
    Bardziej niebezpieczny dla środowiska wydaje mi się że jest tusz we wkładach
    długopisowych....
    Informacje ze stron gmin ... zamilczmy nad ich kompetencjami, a zwlaszcza
    merytoryczną wiedzą :))

    dK