  • Data: 2010-01-01 23:00:32
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp napisal:
    > rozpoczęcia tego urlopu". Zdaniem Sądu Najwyższego, pracownik, który
    > składa wniosek o
    > udzielenie urlopu na żądanie, powinien dokonać tej czynności najpóźniej
    > pierwszego dnia
    > wypoczynku, przed rozpoczęciem swojego dnia pracy
    > por. wyrok z dnia 15 listopada 2006 r., sygn. akt I PK 128/06, M.Prawn.
    > 2006/23/1239).
    > Kiedy to się zmieniło?

    To raczej wtedy sie doprecyzowalo. Moje bezposrednie doswiadczenia
    sa z okresu nieco wczesniejszego i orzecznictwa nieco nizszego szczebla.
    Poprzednio rozciagano okreslenie 'w dniu jego rozpoczecia' do godziny
    23.59 ;) dodatkowo realizujac zgloszenie poprzez nadanie poleconego
    na poczcie...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek