  • Data: 2015-01-13 22:48:42
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-13 o 22:01, nadir pisze:
    > Mam pod ręką książkę z biblioteki, nie ma problemu zrobić zdjęcie tak,
    > żeby żadnych pieczątek i numerów inwentarzowych nie było widać.
    > No chyba, że Allegro chce zdjęcia wszystkich stron, obwolut i okładek?

    Tyle że w pierwszym poście tego wątku znajduje się następująca informacja:
    "To mi odpisali żebym wysłał zdjęcie 10 sztuk książek"

    Która biblioteka udostępni ci 10 egzemplarzy tej książki?

    Możliwe że Xen przygotował aukcję na 10 pozycji
    i Allegro chciało zweryfikować, że jest w posiadaniu towaru
    jaki próbuje sprzedać.

    /RW