  • Data: 2005-04-12 15:53:35
    Temat: Re: Dziura w jezdni a odszkodowanie
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 12 kwi 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d3f2jk$dl6$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Tak. W kodeksie wykroczeń jest artykuł mówiący o niezabezpieczeniu
    > niebezpiecznego miejsca. W wypadku dziury w drodze, zabezpieczenie
    > polega na odpowiednim oznakowaniu.
    Bardziej mnie interesuje aspekt z pozostawionego przeze mnie cytatu.
    Czy jeżeli zarządca wie (kwestie dowodowe na bok na razie) o istniejącym
    zagrożeniu i go nie _usuwa_ np. poprzez reperację drogi,
    jej modernizację itp.
    per analogia: jazda z niesprawnym układem hamulcowym,
    zły stan techniczny elewacji/odpadające tynki i ograniczenie
    się do tabliczki - "uuuuwaga spadające balkony"

    Jeżeli nie choćby cienia odpowiedzialności różnej
    maści RDP - to szkoda...

    --
    pozdro
    poreba