  • Data: 2013-04-04 22:11:45
    Temat: Re: Dziura w drodze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    Bo?
    Większość producentów czy to samochodów czy opon zaleca rotację kół.
    Co niektórzy natomiast oferują usługę w standardzie.

    Przesiądź się na lepszej klasy samochody to zrozumiesz co to znaczy
    dbanie o klienta.

    > Czyli jeździsz po idealnie równych drogach publicznych na krawędzi
    > możliwości technicznych swojego superbolidu?

    Nie.
    Jeżdzę normalnie po w miarę równych drogach.

    > No zdradź czym jeździsz - Bugatti Veyron? ;->

    To jest samochód dla snobów i szpanerów dorobkiewiczów co w inny sposób
    nie potrafią się dowartościować.

    Wolę bardziej klasyczne samochody ale oferujące dosyć dobry standard.