  • Data: 2013-04-05 13:26:12
    Temat: Re: Dziura w drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Patrz wyżej.
    >
    > A'propos patrzenia - co ja się napatrzyłem na tych wszystkich
    > "kierofców" w "samochodach lepszej klasy" w tę zimowiosnę...
    >
    > Jeżdżą po 20km/h a i tak jak zaczynają hamować to im ten samochód lata
    > na gołoledzi na wszystkie strony. ABSy, ASRy, komputery, nawigacje,
    > magiczne opony pompowane azotem i przekładane dookoła, a jakoś i tak
    > jeżdżą jak dupy.

    Nic mi nie mów...
    Pojechałem w góry. Parkowanie przy pensjonacie lekko pod górkę. Ja swoim
    długowiecznym popychadłem bez problemu podjezdzałem.
    Ale jak widziałem, co robiły samochody z tymi systemami wszystkimi.
    Masakra. Koła się slizgaja, chłopaki twierdza, ze cos tam sie blokuje i
    dupa - przynajmniej dwóch nie podjechało.

    Aha - moje wymyslne opony to nowe debice *caloroczne* :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"