eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziura w drodze › Re: Dziura w drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziura w drodze
    Date: Thu, 04 Apr 2013 21:55:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 55
    Message-ID: <kjklr9$5m8$1@node2.news.atman.pl>
    References: <515d6b94$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjjtrl$sjq$2@node1.news.atman.pl> <kjjuf3$dmn$1@news.task.gda.pl>
    <kjjuok$dho$1@node2.news.atman.pl>
    <515d884e$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjk21g$gt4$1@node2.news.atman.pl>
    <515da269$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkh55$th$1@node2.news.atman.pl>
    <515dd96a$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1365105321 5832 193.242.146.25 (4 Apr 2013 19:55:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Apr 2013 19:55:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    In-Reply-To: <515dd96a$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:717882
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.04.2013 21:44, Robert Tomasik pisze:

    >> Mechanizm różnicowy i tak pracuje cały czas. Nie wierzę, że jedziesz
    >> cały czas idealnie prosto bez najmniejszego ruchu kierownicą.
    >
    > Pewnie, że tak, ale tu masz tak, jakbyś czały czas po łuku jeździł, a
    > nie po prostej.

    Ale dość dużym.

    [ciach]

    >> Wow, no proszę, jaka straszna tajemnica - opona się ugina pod
    >> obciążeniem. Dawno się o tym dowiedziałeś?
    >
    > Pewnie ze ćwierć wieku temu, albo lepiej - ale wóczas miał to być mój
    > zawód, a dopuszczam, że osoby nie zajmujące się tym profesjonalnie mogą
    > nie wiedzieć.

    Wiesz, mam takie coś co się "oczy" nazywa i widzę, że obciążona opona
    się ugina.

    [ciach]

    >> Policzysz promień skrętu, jaki to daje?
    >
    > Zależy od rozstawu kół.

    A ile ma przeciętny samochód, hmm? Może ta Skoda Superb?

    [ciach]

    > No właśnie po to był ten tajemniczy "promień / średnica dynamieczne". To
    > nie jest zaden realnie mierzalny wymiar. Można go ewentualnie
    > doświadczalnie wyznaczyć. No i zakłądając, ze ten mniej zużyty by się
    > mniej uginał, to różnica by przecież wyszła jeszcze większa.

    Twierdzę, że się będzie bardziej uginał - jest więcej do ugięcia, a
    dodatkowo stara guma się robi twardsza.

    [ciach]

    >> ...tylko po co tak kombinować, jak bieżnik można po prostu sobie
    >> zeszlifować i tak wyrównać, jeśli koniecznie chcesz ;)
    >
    > Jaki sens miałoby szlifowanie bieżnika i czy znasz jakiś praktyczny

    Jak koniecznie chcesz mieć taką samą średnicę jak inne rzekomo zupełnie
    sprawne i nadające się do dalszej eksploatacji przez 50 tysięcy
    kilometrów opony ;)

    > sposób relizacji takiego zabiegu?

    Pożyczyć komuś, kto się bawi w palenie gumy ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1