  • Data: 2011-03-01 19:33:17
    Temat: Re: Dzień Żołnierzy Wyklętych cd
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś nie mamy dnia hitlera.

    Kiedyś wydawało mi się, że nauki humanistyczne nie są postępowe,
    ale jednak są.
    Obecnie dla prawie każdego człowieka jest oczywiste, że niewolnictwo jest
    złe.
    Kiedyś, może nawet jeszcze jakieś 200 lat temu dla wielu być niewolnikiem,
    lub mieć niewolnika, było czymś naturalnym, tak jak obecnie być sądzonym
    pszez skorumpowanego, mafijnego sędziego, albo dawniej pszez sędziego- mędę
    zwyrodnialca itp.