  • Data: 2010-03-13 10:04:26
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli biegała, a nie jest downem to wiedziała "za co" biega.
    Dokładnie, już wiele razy na spacerze spotkałem się z tym, że nagle
    startuje do mnie lub kogoś z rodzinki, jakiś pies. A jak człowiek
    widzi biegnącego bez kagańca doga, wilczura czy nawet boksera, to nie
    bardzo wie, czy się zasłaniać, chować, uciekać, czy tylko modlić...
    Najlepsze jak pies skacze na kogoś, upierdalając mu całe ubranie, liże
    po kroczu, a właściciel podchodząc mówi: "ależ proszę się nie bać, on
    nikogo jeszcze nie ugryzł" - no przecież to krew zalewa.

    Czasem widzę u rodziców na osiedlu biegające watahy psów (ostatnio
    biegało 15 i to samych sporych), ludzie uciekali do bloków i sklepów,
    a psy bezkarnie ganiały po osiedlu, moim zdaniem to powinna być
    instytucja rakarza, który by wyłapywał wszystko co lata luzem i tyle.

    Inna sprawa, że nikt jej nie zmuszał, mogła poprosić o mandat lub
    skierowanie sprawy do sądu. Jak mnie przyłapała policja, gdy za
    młodszych lat przechodziłem na czerwonym, to zaproponowali albo
    mandat, albo przechodzę 10 razy na zielonym - wiadomo wybrałem te
    drugie i ona pewnie także.