  • Data: 2010-03-12 11:14:41
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Z wyjątkiem psów agresywnych, w Warszawie nie ma obowiązku
    > prowadzenia psa na smyczy i w kagańcu. Wymagana jest albo smycz, albo
    > kaganiec. Ponadto na terenach "mało uczęszczanych" można psa puszczać
    > bez smyczy i bez kagańca.

    Nie wiem czy tak do końca słusznie.

    Sam widziałem jak jedna babcia z psem na smyczy ale w kagańcu
    odciągnęła swojego zajadłego jamniczka od jakiegoś studenta co na
    egzamin dymał. Odciągnęła - z kawałkiem nogawki z garnituru studenta.

    Student mocno się pieklił, bo jak tu na egzamin pójść z dziurą w
    nogawce...

    Tak czy inaczej mam wrażenie że właściciele psów to jakaś dziwna kasta,
    sytuacji że "spokojny piesek" obślinił komuś ganritur parę widziałem
    (latem jeżdżę do pracy i z pracy rowerem przez park).

    Srają tymi psami gdzie popadnie, i nic im nie mozna zrobić...

    --
    Pozdro
    Massai