  • Data: 2010-03-12 11:46:43
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > Przesadzasz. I uogólniasz.

    Jak cię widzą, tak cię piszą. Jakoś nie słychać za dużo o dobrych
    stronach SM. Za to o złych więcej. Już nie będę się powtarzał z
    moimi kontaktami.

    > Z jednej strony fakt, że taka "kara" nie pochodzi z listy możliwych kar
    > za takie wykroczenie.
    >
    > Z drugiej strony: wolałbyś stracić stówkę, czy zrobić dwie rundki wokół
    > stojącego samochodu?

    Ja tam lubię biegać i mógłbym nawet wokół wolno jadącego. Ale za
    dopłatą :-) Stówka piechotą, nomen omen, nie chodzi.

    Zawiniłeś - płać. Niemniej nie chodziło tylko o sam fakt biegania,
    tylko o ten rechot w szczególności.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E