  • Data: 2008-12-02 23:04:20
    Temat: Re: Dziecko a niepełnoletni rodzice
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > czyli tak jak myślałem, chodzi o dziadka a nie o dziecko.

    chodzi o to, czego młodzi rodzice moga sie ewentualnie negatywnego
    spodziewac.

    > Ślub zmienia parę rzeczy
    > Wspólne rozliczanie z podatkow i parę schodów mniej w urządach, bo nie
    > trzeba będzie udowadniać, że ma się prawo do decydowaniu o dziecku.

    jak slub zmienia prawo decydowania o dziecku?
    Zakladajac, ze wychowuja dziecko razem, nie sa małzeństwem, ale nikt nie
    podwaza ojcostwa - co sie zmienia po slubie?

    > On nie będzie miał formalnie żadnego prawa decydowania o niej i
    > odwrotnie. Np. w przypadku koniecznosci podjecia decyzji w szpitalu co
    > do formy leczenia itp itd będzie mógł tylko stać i patrzeć. Nie jest
    > rodziną. Ojciec dziewczyny będzie decydował. W razie czego nie
    > dziedziczy też.

    ale teraz mowisz o decydowaniu o mamie dziecka, tak?

    > Warto ślub wziąc, ale wcale nie znaczy, że musi to być teraz i tylko
    > dlatego, że argumentem jest dziecko.

    Jasne. Pytam, bo wlasnie chciałbym zeby mieli czas na przemyslenie tego
    wszystkiego i zeby byli swiadomi konsekwencji decyzji, jakakolwiek by
    podjeli.

    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"
    H. Jackson Brown, Jr.