  • Data: 2009-07-26 15:56:57
    Temat: Re: Dział spadku - rzeczy
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo <n...@o...eu> napisał(a):

    > " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał

    > Wyrzucić (tzn. oddać do recyclingu) i po sprawie.
    > Naprawdę nie macie większych problemów?
    > A jeśli obawiasz się reakcji brata, to idź do niego najlepiej z dwoma
    > świadkami i poinformuj, że jeśli do następnego dnia nie zabierze swojej
    > własności, to ją usuniesz ze swojej części korytarza i tyle.
    Witam,

    dziekuję za pomoc :)
    Mnie niepokoi tylko sąd - "brat" zrobił sobie zdjęcia tej pralki, zapewne
    będzie chciał w sadzie ich uzyć prze ciwko mnie, jak robił to z innymi
    sprawami...Wyrzuciłam złom z piwnicy - starą prasę, niekompletną i
    zardzewiałą...ważyła ze 250 kg, przyjechali ludzie i ją sobie wzięli /ja bym
    nie dała rady jej wyjąć/, to zablokował im wyjazd, dzwonił na policję /nie
    przyjechali/, a teraz żąda odemnie PIENIĘDZY ze "sprzedaży" tej prasy, bo
    podobno wzięłam...
    Chory pajac... Dlatego tak drążę temat, by w sądzie nie miał na mnie
    haczyka...To w zasadzie jest jego pralka /ojciec dał połowę i on połowę,
    wiec teraz ma 75 %/wie.c powienien ja sobie zabrać i sprzedać, albo oddać...
    A tak zastawia mi mały holl i nie mam jak przejść...

    Czy w sytuacji, gdzie ta pralka jest w spisie rzeczy spadkowych, mozna ją
    oddać firmie utylizacyjnej?
    Może tak być, ze i jak w przypadku tamtego złomu zrobi ludziom zadymę, jak
    przyjadą odbierać...Ehhh :(

    Uroki życia we współwłasności:(

    Czy nie ma większych problemów ???
    TO POCZĄTEK ...