  • Data: 2010-06-26 20:24:18
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:15:25 +0200, Darek. napisał(a):
    > Szukalem ale nigdzie nie znalazlem obowiązku zdawania egzaminu na prawo
    > jazdy samochem z manualna skrzynia biegów. Stać mnie na to i całe życie będę
    > jeździł automatem. Chciałbym uczyć się i zdawać egzamin takim właśnie autem.

    [...]

    > Czy to nie jest jakaś dyskryminacja? I co z tym można zrobić?

    Jak już Ci napisano, nie ma dyskryminacji.
    Ale jak już jesteśmy przy prawie jazdy, to skandalem jest to że WORDy kupują
    w ogóle samochody :-/
    Powinno być tak, że prawo jazdy zdaje się w odpowiednio wyposażonym
    samochodzie (czyli z dodatkowymi pedałami po prawej stronie) - tymczasem
    teraz WORDy raz na parę lat ogłaszają lipne przetargi na zakup samochodów
    egzaminacyjnych, któraś firma się podkłada sprzedając je za bezcen by potem
    wszystkie OSK kupowały masowo ten model samochodu za niemałe pieniądze :(

    Tu jest właśnie przekręt, i tylko likwidacja samochodów własnych WORD może
    pomóc...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944