    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dylemat
    Date: Wed, 14 Mar 2007 23:40:20 +0100

    Dnia 14-03-2007 o 22:57:34 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Kowalski nie tylko, że musi udowodnić, że Malinowski jest zboczeńcem,
    > ale jeszcze musi udowodnić, że rozgłaszanie tego publicznie było
    > uzasadnione ochroną ważnego dobra.
    > W absolutnej większości przypadków - Kowalski ma przechlapane...

    Oj, chyba odwrotnie. Cos mi sie zdaje, ze najpierw Malinowski bedzie
    musial udowodnic, ze Kowalski nazwal go zboczencem. Nastepna rzecza bedzie
    wykazanie przez Malinowskiego, ze slowa Kowalskiego byly dla niego bardzo
    dotkliwe i cale zycie beda bolec (tak w przenosni mowiac).

    Gdy juz sie zacznie, Kowalski moze zaczac sie tlumaczyc, ze kazdy z nas ma
    jakies seksualne odchylenia od normy. To co powiedzial nie bylo obraza
    Malinowskiego a jedynie podkresleniem jego normalnosci. Rownie dobrze
    Kowalski mogl powiedziec: "Malinowski jadl dzis ogorkowa z ryzem".

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.