  • Data: 2007-03-03 11:53:20
    Temat: Re: Dwie działalności na własne nazwisko?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com napisał(a):

    > Może postaram się prościej:

    Przecież już dostałeś odpowiedź.
    Podmiotem praw i obowiązków jesteś ty i choćbyś nadał sobie 1000 różnych
    nazw i zarejestrował się w 1000 różnych miejsc nadal będziesz jednym
    przedsiębiorcą. Teraz masz prostą odpowiedź?

    > Warunkiem otrzymania szeregu upustów, udogodnień, zwolnień i pomocy
    > prawnej/finansowej jest uruchomienie (bądź rozwinięcie prowadzonej)
    > firmy (działaności gospodarczej) w danej gminie.

    Wtedy wpisujesz w ewidencji działalności gospodarczej że działasz na
    terenie takiej i takiej gminy.

    > Ja prowadzę działalność w gminie sąsiedniej i jakiekolwiek
    > rozszerzenie jej zakresu w tym miejscu nie da mi szansy uzyskania
    > wspomnianych grantów.

    Tak ci się wydaje. Udogodnienia zależą pewnie od stanu faktycznego a nie
    od papierków.

    A podstawą prawna tego że jesteś jeden - nawet pod różnymi nazwami jest
    - art. 8 kc. Zdolność prawną ma człowiek a nie jego 1000 różnych nazw.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com