  • Data: 2007-03-03 12:48:07
    Temat: Re: Dwie działalności na własne nazwisko?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 13:35, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Jak rzep psiego ogona... Sorry, ale nie mam juz do Ciebie sily...

    Moge wiedziec, o co Ci chodzi?
    Jak rzep co?
    Ubzduralem sobie, czy na poczatku watku byla dyskusja odnosnie tego,
    ze mozna lub nie mozna prowadzic dwoch dzialalnosci? Mam tu cytowac
    posty, ktore sa kilka linijek wyzej? Wiec do czego nie masz sily? To
    ja nie mam sily, skoro tak czy siak na koncu dyskusji kazdy probuje
    wyleczyc swoje kompleksy i uduwodnic, jaki jest wielce madry, vide
    Johnson na przyklad. Twoja uwaga tez jakby nieco niegrzeczna.

    Przykro mi, nie chcialem zawadzac. Nie prosze tez, zebys mi odpisywal,
    skoro nie masz ochoty. Uwagi takie jednak sobie laskawie daruj.
    Dziekuje.