  • Data: 2005-02-24 16:02:18
    Temat: Re: Dwa pytania o oprogramowanie komputerowe
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    witek rzecze:
    > Od stawiania to ty sobie jakąś laskę znajdź.

    To nie jest tak, że Twoje brednie nikomu nie zaszkodzą.
    Ktoś może sobie je wziąć do serca bo przecież to grupa o prawie.
    Nie ważne, że soc a nie sci , ale o prawie i niektórzy sądzą, że tu są
    sami tacy co się znają.
    Ale Ty się nie znasz przynajmniej w tym akurat temacie, a mielić ozorem
    bez konsekwencji to każdy głupi może.

    Dlatego też się Ciebie pytam - ile postawisz na swoje zdanie?
    1000 zł ? 2000 zł? 500 a może 5000 zł?

    I jak przyjdzie Ci zapłacić za to, że bzdury gadałeś to więcej ich nie
    powtórzysz.

    Ja za swoje słowa biorę odpowiedzialność i jak ktoś uważa, że nie mam tu
    racji to proszę bardzo - ile kładziemy na szalki ?

    Więc jak? Warte jest coś Twoje zdanie czy też nawet dla Ciebie samego
    jest gówno warte ?

    Arek

    --
    www.hipnoza.info