  • Data: 2009-01-23 14:08:02
    Temat: Re: Durny lex... czyli kiedy w końcu będzie lepiej
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Pytane pomocnicze: Jaka odpowiedź by policjanta usatysfakcjonowała do
    > tego stopnia, by nie nałozył mandatu.

    Słyszałem kiedyś następującą historię:
    Policjant, po pościgu, zatrzymał kierowcę, który jechał trochę za
    szybko. Podszedł do kierowcy i powiedział:
    - Jest koniec służby, nie chce mi się wypisywać mandatu. Jeśli poda mi
    pan jakąś ważną przyczynę, dla której się pan tak spieszy, to skończy
    się na pouczeniu.
    Na to kierowca:
    - Miesiąc temu uciekła ode mnie żona z kochankiem, który był
    policjantem. Kiedy mnie pan gonił, myślałem, że to on i że chce mi oddać
    żonę.
    - Proszę na przyszłość jeździć wolniej. Dobranoc.....