  • Data: 2023-11-02 13:55:14
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miliony ludzie codziennie zmieniają jakoś te pasy i nie wpadają na
    > siebie, co daje mi podstawę sądzić, ze da się.

    Może dlatego, że te miliony nie zapierdalają codziennie 300 km/h?

    > Jak widzę, ze jest coś z
    > tyłu i nie potrafię ocenić w nocy, jak daleko, to albo nie wykonuję tego
    > manewru, albo sygnalizuję zamiar (po to są te żółte światełka),
    > odczekuję wystarczająco długo i jak widzę, ze nic się szczególnie nie
    > zbliża, to wykonuję manewr.

    Nooo... wrzucasz kierunek... zapierdalacz 300 km/h z tyłu myśli, że mu
    zjedziesz, a ty odczekujesz i dostajesz strzała w dupę na lewym.

    No więc odczekujesz, a tu jednak dzieje się coś szczególnego,
    zapierdalacz się zbliża (bo myśli, że mu zjedziesz) i widzisz, że musisz
    uciec, bo dostaniesz strzała w dupę. Uciekasz na na środkowy.
    Ale trochę za późno, bo odczekałeś, a zapierdalacz widząc, że
    odczekujesz odbija w prawo żeby ci nie wjechać w dupę na lewym, tyle, że
    ty też odbiłeś w prawo i... dostajesz strzała w dupę na środkowym.

    Jak trafisz na takiego zapierdalacza, to jakbyś się nie obrócił, dupa
    zawsze będzie z tyłu.
    Jak trafisz na takiego głąba z 300km/h na liczniku, to tylko cud może
    cię uratować, że minie o milimetry i sam się gdzieś rozpoerdoli w poślizgu.

    Cały czas bredzisz, że kia za szybko/za wolno zmieniała pas,
    włączyła/nie włączyła kierukowskazu... że bezprawnie jechała lewym
    pasem... że cośtamcośtam kia powinna...
    To wszystko nie ma znaczenia.

    To bmw nie powinna tam zapierdalać 300km/h. Kropka.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr