eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura lex, sed lex › Re: Dura lex, sed lex
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!weretis.net!feeder8.news.weretis
    .net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-m
    edia.com!news.highwinds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.co
    m!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx15.ams1.POS
    TED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    References: <uhlkjm$3s24g$1@dont-email.me> <kut%M.26797$2Dq2.6066@fx08.ams1>
    <uhm1lk$ema$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <YQB%M.169001$6sw7.155831@fx15.ams1>
    <uhnsgd$3ds$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <Fe_%M.174359$6sw7.165233@fx15.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Oct 2023 03:10:29 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Tue, 31 Oct 2023 03:10:29 GMT
    X-Received-Bytes: 2254
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:843171
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2023-10-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 30.10.2023 o 00:24, Marcin Debowski pisze:
    >> Kwestia winy nie ulega MZ watpliwości, ale można się zastanowić czy w
    >> gre wchodzi jakakolwiek współwina. MZ nie, właśnie ze względu na
    >> prędkość bmw.
    >
    > Zgadzam się z Tobą, o ile kierujący KIA w ogóle popatrzył wstecz. Bo
    > jeśli postanowił zmienić pas nie upewniwszy się uprzednio, czy ten po
    > prawej jest wolny, to prędkość BMW nie ma znaczenia. Tylko jak to teraz
    > stwierdzić? Rzucił okiem i na dystansie pół kilometra nikogo nie było,
    > to zaczął zmieniać pas i zanim zdążył zmienić "nadleciało" BMW. Noc.
    > Ciemno. Z pół kilometra trudno ocenić, którym pasem "nadlatuje". Pewnie
    > też nie widać, ze rażąco szybciej. W końcu po coś te ograniczenia
    > prędkości się wprowadza i nie chodzi o nękanie kierujących.

    To sie powinno dać stwierdzić, a przynajmniej uprawdopdoobnić, w tym ze
    zniszczeń obu pojazdów.

    > Albo jeśli zasnął za kierownicą i pojazd zmieniał pas w sposób
    > niekontrolowany? BMW nadjeżdża i widzi jadący skosem pojazd. Jedzie
    > szybko i nie ma czasu na przekalkulowanie, czy przeleci lewą, czy prawą
    > stroną i ładuje się gdzieś pośrodku.

    To przyznasz, że byłby to zadziwiający zbieg okoliczności, że zasnął
    wtedy jak tamten mu nałyskał.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1