eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDuplikat paragonu?Re: Duplikat paragonu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 5 Nov 2011 21:57:29 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Duplikat paragonu?
    In-Reply-To: <k...@c...fuw.edu.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1111052153040.2664@quad>
    References: <j92vmi$kqb$1@news.task.gda.pl> <j93c9p$coi$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1111051858100.3944@quad>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1320528245 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8445 83.15.167.123:65011
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:690934
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 5 Nov 2011, Michal Jankowski wrote:

    > Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:
    >
    >> Ale prawo do żądania przyjęcia reklamacji nie wynika z paragonu :)
    >
    > Przypominam, że (niektóre?) instytucje typu teatr/filharmonia
    > uzależniają zwrot pieniędzy za bilet w przypadku odwołania imprezy od
    > przedstawienia nie tylko biletu, ale także paragonu, w sytuacji gdy od
    > początku do końca istnieje pewność, że bilet jest biletem do tego
    > teatru i nie był kupiony nigdzie indziej,

    A podstawę prawną takiego żądania podają, czy po prostu czekają
    aż pierwszy klient pójdzie do federacji konsumentów?
    Bo to że brak zwrotu paragonu rodzi uciążliwości dla sprzedawcy
    jest oczywiste (protokół zwrótu, później jeszcze musi się nie
    zgubić przez lat 5++ itede), więc "nacisk" mnie nie dziwi :]
    a jeśli skutkiem nacisku jest "wszyscy się stosują", to tym
    bardziej :)
    Teatr i filharmonia powiadasz? Jak to było z klientami
    pod krawatem i potencjalną awanturogennością? Może w tym
    leży rozwiązanie zagadki ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1