  • Data: 2011-11-05 20:57:29
    Temat: Re: Duplikat paragonu?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Nov 2011, Michal Jankowski wrote:

    > Przypominam, że (niektóre?) instytucje typu teatr/filharmonia
    > uzależniają zwrot pieniędzy za bilet w przypadku odwołania imprezy od
    > przedstawienia nie tylko biletu, ale także paragonu, w sytuacji gdy od
    > początku do końca istnieje pewność, że bilet jest biletem do tego
    > teatru i nie był kupiony nigdzie indziej,

    A podstawę prawną takiego żądania podają, czy po prostu czekają
    aż pierwszy klient pójdzie do federacji konsumentów?
    Bo to że brak zwrotu paragonu rodzi uciążliwości dla sprzedawcy
    jest oczywiste (protokół zwrótu, później jeszcze musi się nie
    zgubić przez lat 5++ itede), więc "nacisk" mnie nie dziwi :]
    a jeśli skutkiem nacisku jest "wszyscy się stosują", to tym
    bardziej :)
    Teatr i filharmonia powiadasz? Jak to było z klientami
    pod krawatem i potencjalną awanturogennością? Może w tym
    leży rozwiązanie zagadki ;)

    pzdr, Gotfryd